April 5, 2012

What's On My Bedside Table



v
 Na mém nočním stolu se dá najít spoustu věcí, které jsou na čtení. Například asi pět Elle, nebo spousta knížek o umění (v poslední době už ani jiné nečtu).
 Mezi mé oblíbené knihy patří kniha o Salvadoru Dálí. Jak už jsem psala tady, patří mezi mé oblíbené umělce a to ani ne tak svým dílem, ale spíše chováním a manýrami, způsobem vystupování, jeho touhou být jedinečný až nenormální.
 Pak tu mám ještě tenkou knížku o Egonu Schielem a toho odivuju jak za dílo, tak za osobnost. Jeho obrazy jsou drzé někdy až provokativní a místy dosti erotické. No byl to taky takový blázen a dlouhou dobu byl posedlý svými vlastními akty v podivných a dosti nepohodlných pózách.
 Také se mi na stolku vždy válí pár náramků které jsem byla líná dát do šperkovnice co mám opodál.
Ještě tu je pár lístku z muzejí a podobně. Mám tu dokonce vstupenku na Benátské Bienále na kterém jsem byla minulí rok, a pokud budu mít peníze tak se tam příští rok vydám zase!!

8 comments:

  1. ach shiele.) pekna skrinka )

    ReplyDelete
  2. Máš ráda stejné umělce. Z úplně stejných důvodů:)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. no jo no.... :P jinak by to nešlo.. :D

      Delete
  4. Dálího mám taky moc ráda
    Super blog!

    ReplyDelete
  5. cute!!

    http://thehandbagconcept.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete