March 4, 2012

Smile..world is beautiful





 Jo ta první fotka, jsem na ní já, Zlata (jak jinak), a mám na sobě další ze svejch bezdáckejch košil. Je bezd'ácká jen protože je ukradaná z tátovýho šatníku, píšu to jen pro případ, jestli byste to brali vážně že jsem jí sedrala z nějakého, mého milovaného bezdomovce. Ale popravdě mám někdy stochutí to udělat a to hlavně v létě, jelikož mají tak, ale tak stylový věci, řekla bych že to jsou pravý ''hipstři''.
 Na další fotce je světlo, který vyzařuje můj lustr, má na sobě jakoby vzor nějakého, pro mne neznámého květu. Takovou fotografii jsem chtěla už šíleně dlouho pořídit, ale byla jsem (musím si to přiznat) jen líná.
 Na posledním snímku můžete vidět dvě svíčky, kterými jsem si zpříjemnila večer. Nevím, jestli to tak máte všichni, ale hrozně mi to vždy dodá takovou pohodovou náladu (já vím jsem hodně ovlivnitelná).
 Jo skoro by mi už měl přijít menší balík z Asosu, takže snad bude nějaký superdémonskokrutopřísný outfit!


This is such a small random (well is not ...: D) I didn't know how else to describe it. Soo on the first picture, it's me on it, Zlata (who else), and I'm wearing another of mine homeless shirts.I call it homeless only because I've steal it from my dad's closet, I write it just in case if you took it that seriously like I've just take it of some pore homless guy now in winter. But honestly I have sometimes such a big teaste to take it from them mainly in the summer because they are so, but so stylishthings. I would say that it is the true hipstr style.

  On the next photo is the light that emanates my chandelier, has like a pattern for me unknown flower. Such a picture I wanted to take a long time already, but I was (I have to admit it) just lazy.

  On the last slide you can see two candles which I friendliness of the evening. I do not know if you have it all, but I'm always terribly delivers a relaxed mood (I know I've influenceda lot).

  Yeah I almost would have had to come a small package Asosu, so hopefully there will be some cool outfit post.




16 comments:

  1. ta košile vypadá moc dobře:))

    ReplyDelete
  2. máš krásné přírodní vlasy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji.. za nic bych je nevyměnila.. :)

      Delete
  3. Moc se ti omlouvám za to, jak vypadám, slečno dokonalá...

    ReplyDelete
  4. pekné náramky

    http://www.karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ty náramky skvěle ladí s tou košilí :) moc chválím! a krásné vlasy, samozřejmě!

    http://theblondetime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. na té první fotce jsi strašně roztomilá,jako sluníčko :)

    ReplyDelete
  7. superdémonskokrutopřísný mě hodně pobavilo :-D

    http://anns-fashion-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Poslední fotka se svíčkami je parádní. Jak se říká - v jednoduchosti je síla!

    Kateřina

    http://paninky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. aka si pekna..strasne mi pripominas saoirse ronan

    ReplyDelete
  10. Such amazing photos...thank you for sharing these!
    xx

    Be Frassy

    ReplyDelete
  11. Love the first photograph, you have such a beautiful smile!
    km-iamyou.blogspot.com.au
    x.

    ReplyDelete