February 10, 2012

Já vím skoro každý bloger musí dát nejaké super video nebo fotky z přehlídek ,,High Fashion'' . Nedávám to sem proto, že se snažím jen nějak zaplnit blog. Opravdu, když jsem tuto přehlídku viděla, naplnila mě spoustou inspirace (a nejen modní). Přehlídka je úžasná i z výtvarného a estetického hlediska.
  A ten úžasný moment kdy začne spívat Florence. Všechny modelky jakoby se začly trochu pousmívat. ÚŽASNÉ!!


I know almost every blogger has put some cool photos or videos of the ,, High Fashion'' shows. I don't put this video here because I'm trying to somehow fill the blog. Indeed, when I saw this show, and filled me lots of inspiration (and not just in fashion type). The show is also a wonderful visual and aesthetic aspects.
   And the amazing moment when Florence strat singing. All models are like little smile. AMAZING!


10 comments:

  1. Florence jako dokonalé doplnění celé přehlídky, paráda. Opravdu inspirativní a zábavný! Dokoukala jsem celý, což obvykle u videí nezvládám. Tleskám ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vím taky jsem si to ze začátku nemyslela!! :)

      Delete
  2. Nádhera =).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Krása! :) Ráda se koukám na takové přehlídky :)

    ReplyDelete
  4. Hi Zlata! Thanks for visited my blog and leave a sweet comment there. :)
    You also have very amazing blog, i love the simple design and the header is so lovely! <3
    Stay keep in touch dear... ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Amazing runway!!! love white is perfect colour/uncolour!!! love it
    visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.com
    xoxo Marika

    ReplyDelete
  6. toto je perfektná prehliadka!!!celé mega, oblečenie i scéna.
    a tú hudbu mám v aute, perfektne sa pri nej šoféruje :) veru a tá florence!


    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. miluju tyhle přehlídky!!Chci tam chodit :D:(

    ReplyDelete