February 14, 2012

Eating.. That's my thing


Sweater, Shirt and Pants- H&M, Necless- Kapp Ahl
Dnes jsem slavila svoje narozeniny... Toto bylo jen slavení s rodiči. Ale stejně se mi to líbilo, jelikož jsem je slavila v tátový (zatím jěště neotevřené) restauraci.
 Trochu jsem si pohrála s fotkama, aby vypadaly jako ty z 80's .A ano, mám na sobě zas ten můj tmavě červený svetr, protože je to ta nejúžasnější věc co jsem si v poslední  době pořídila...udělá totiž skoro z každé  obyčejné košile, něco super ,,šik''.

Today I have celebrate my birthday. This time it was only with parents. But I enjoyed it too.
 I've played with photos to make them look like those of 80's. And yes. I'm wearing again my dark red sweater wich I had recently bought...because this sweater can do with every simple shirt somethig realy,,cool''.

13 comments:

  1. Ty fotky jsou skvělý!

    Mňáám, to jídlo vypadá moc dobře.:D

    ReplyDelete
  2. Všechno nejlepší, mimochodem svetr je moc hezký :)

    ReplyDelete
  3. vypadá to, jako kdyby jsi byla hladová jako smečka vlků =D;)

    ReplyDelete
  4. Skvelo vyzerajú tie fotky :) btw happy birthday!

    ReplyDelete
  5. The sweater looks great!^^ Beautiful blog and Happy B-day!^^
    Wanna follow each other? Just let me know!

    xoxo from Bulgaria

    Biser

    www.bisersables.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Všechno nejlepší,mimochodem líbí se mi tvoje fotky co máš za foťák..?
    Pls, když tak odepiš na můj blog..:)
    Tvůj se mi velice líbí

    ReplyDelete
  7. Všechno nejlepší a děkuju za návštěvu a komentík :)

    ReplyDelete
  8. Aj ja nosím niečo čo sa mi páči dlhšie než sa zdá normálne. Rodinne oslavy su rodinné oslavy :D Fotky su super upravené taký real vintage stýl :D sledujem

    ReplyDelete
  9. Všechno nejlepší. Jsem blázen do 80. let a bylo to vážně to první co mě napadlo, když jsem se na ty fotky podívala!:D Boží :D A svetr je opravdu super, přesně v téhle barvě teď jeden sháním:))

    ReplyDelete
  10. you look amazing! i love the combination of the blouse and the cardigan :)

    ReplyDelete
  11. mňam...som hladná 8D a podla fotky usudzujem že ty si bola riadne 8P

    http://violetwitch-eve.blogspot.com/

    ReplyDelete